6 sposobów na promocję firmy motoryzacyjnej

Znalezienie ciekawych sposobów na marketing salonu lub warsztatu samochodowego, stanowi nie lada wyzwanie. Jednak opracowanie dobrej strategii marketingowej ma kluczowe znaczenie na rozwój działalności. Zobacz, na  co warto zwrócić szczególną uwagę!

Optymalizuj swoją stronę internetową

W przeszłości wiele firm motoryzacyjnych prowadziło niezbyt atrakcyjne strony internetowe i konta w mediach społecznościowych. Jednak czasy się zmieniły. Obecnie konsumenci zwracają na to dużą uwagę. 

Jeśli jeszcze tego nie robisz, zacznij prowadzić bloga firmowego. Pisz na niego ciekawe, wartościowe artykuły. Pamiętaj też, by dodawać do nich zdjęcia wysokiej jakości. Dzięki temu zbudujesz pozycję eksperta. To świetny sposób na zaangażowanie obecnych klientów i wzmocnienie marki. Na szczęście istnieje wiele tanich (lub bezpłatnych) narzędzi, które ułatwią Ci to zadanie.

6 sposobów na promocję firmy motoryzacyjnej

Włącz się w życie lokalnej społeczności

Czy lokalna społeczność kojarzy Twoją markę? Niezależnie od tego, czy jesteś nowym przedstawicielem handlowym, czy prowadzisz duże centrum serwisowe, zaangażuj się w życie społeczności.

W miarę możliwości możesz sponsorować lokalne drużyny sportowe, uczestniczyć w zbiórkach pieniędzy lub zorganizować event. Dzięki temu Twoja marka stanie się bardziej rozpoznawalna.

Poproś o opinie dotychczasowych klientów

Opinie klientów są prawdopodobnie najskuteczniejszą strategią marketingową w branży motoryzacyjnej. Zwróć uwagę nie tylko na to, by były pozytywne, ale też znalazły się w różnych miejscach, np. Google, media społecznościowe, Twoja strona internetowa.

Możesz również pójść o krok dalej i poprosić dotychczasowych klientów o opinie. 

Dodaj ogłoszenia na Facebook Marketplace

Zwiększa widoczność marki. Pozwala też dotrzeć do potencjalnych odbiorców. Mogą przeglądać Twoje ogłoszenia i prosić o informacje bez konieczności opuszczania Facebooka. Pamiętaj, by szybko odpowiadać na wiadomości. Oferuj łatwe i wygodne przeglądanie ogłoszeń.

Przygotuj kampanię Google Ads

Google Ads, znany wcześniej jako Google AdWords, w połączeniu z udaną optymalizacją witryny pod kątem wyszukiwarek (SEO) to doskonały sposób na zwiększenie ruchu na stronie. Pozwala przyciągnąć większą liczbę potencjalnych klientów, co skutkuje lepszymi wynikami sprzedaży.

Tworząc reklamy tekstowe, pamiętaj, by maksymalnie wykorzystać dostępne przestrzenie. Zwróć uwagę na nagłówek, wyświetlany adres URL i opis. Nie masz czasu ani cierpliwości, by przeprowadzić kampanię Google Ads? Skorzystaj z pomocy specjalistów.

6 sposobów na promocję firmy motoryzacyjnej

Wybierz ramki do tablic rejestracyjnych

Są świetnym sposobem na promocję lokalnego biznesu motoryzacyjnego. Wyróżniają się wysoką jakością. Do ich produkcji wykorzystano innowacyjne technologie znakowania. Znajdują się w atrakcyjnej cenie. Na proponowanych ramkach możesz zamieścić maksymalną ilość informacji. Szerokość zadruku wynosi bowiem 22,6 mm. Co ciekawe, możesz na nich zamieścić tekst, obrazki, logo itp.

Ramki są odporne na niekorzystne czynniki atmosferyczne, myjnie. Pasują doskonale do wszystkich pojazdów. Nowoczesne ramki do tablic rejestracyjnych z własnym nadrukiem są przydatnym, ciekawym gadżetem, który na pewno spodoba się Twoim klientom.