Mijają lata, a przedsiębiorcy wciąż zachęcają potencjalnych klientów do skorzystania ze swoich usług na różne sposoby. Oprócz przeróżnych form promocji w sieci, bardzo często korzysta się również z obdarowywania odbiorców gadżetami reklamowymi. To sposób na nawiązanie relacji między obiema stronami, a także ukazanie kreatywności danej firmy.
Niegdyś reklama polegała jedynie na wręczaniu ulotek z ofertą przy okazji różnych targów branżowych. Dziś wiadomo, że takie działanie nie zachęci zbyt mocno odbiorców, a część z nich może nawet potraktować to w sposób negatywny oskarżając o marnowanie papieru. Wręczając klientom gadżety reklamowe warto, by były one maksymalnie użyteczne i żywotne. Wiele osób ceni sobie taki asortyment nie tylko w przypadku otrzymywanych drobiazgów, ale również przydatnych form reklamy znajdujących się na eventach.
Jakie gadżety reklamowe warto wręczać klientom?
Ilość akcesoriów przydatnych w życiu codziennym jest naprawdę spora. Nie trzeba korzystać z internetowych porad by wiedzieć, jakich rzeczy używa się każdego dnia. Najprostszym tego przykładem może być kubek. Każdy z nas ma jakiś swój ulubiony, z którego codziennie pije kawę, herbatę czy inne napoje. Obdarowanie klienta takim kubkiem z logo firmy to świetny prezent, szczególnie gdy ten jest wykonany solidnie i posiada ciekawy nadruk.
Oprócz kubka, ciekawymi akcesoriami reklamowymi mogą być również zapalniczka, długopis, notatnik, bidon czy termos. To świetne gadżety, z których korzystamy na co dzień, a wręczenie ich odbiorcy z pewnością podczas używania przypomni mu o naszej firmie.
Stosowanie siedzisk reklamowych na eventach
Gadżety reklamowe to nie tylko te, które klienci zabierają ze sobą do domu. To także akcesoria, z których korzystają w trakcie samej imprezy. Do nich z pewnością można zaliczyć siedziska reklamowe. Każdy pragnie w czasie jakiegokolwiek wydarzenia na chwilę usiąść i dać nogom odpocząć. Nadrukowanie logo swojej firmy na jakimkolwiek leżaku, krzesełku czy pufie to świetny pomysł, skłaniający poszczególnych uczestników do sprawdzenia oferty marki.
Wybór siedziska powinien być zależny od wystroju i charakteru imprezy. Przy okazji wydarzeń plenerowych, zdecydowanie najlepsze okażą się leżaki. Będąc natomiast na hali bądź w jakimkolwiek budynku organizatora, pufy z powierzchnią reklamową zaciekawią każdego z uczestników. Bardzo często, oprócz samych siedzisk właściciele firm starają się umieszczać na nich poduszki z nadrukiem, które dodają jeszcze więcej do ostatecznego efektu wizualnego.
Inne formy gadżetów reklamowych
Do grona zupełnie innych gadżetów reklamowych można zaliczyć również dmuchańce, bramy, balony czy ścianki. Te jednak stosuje się głównie w formie oprawy i oprócz cieszenia wzroku, klient nie korzysta z nich w żaden sposób. Niemniej jednak, ich brak mógłby tworzyć ponury nastrój na wydarzeniu, dlatego bardzo ważne jest stosowanie takiego asortymentu podczas każdej imprezy.