Jakie gadżety marketingowe wybrać na eventy?

Jakie gadżety marketingowe wybrać na eventy?

Wybór gadżetów marketingowych na eventy zależy od kilku czynników, takich jak branża, profil odbiorców, budżet i cel kampanii marketingowej. Istotne jest to, w jakiej branży pracują osoby, które przychodzą na dany event. Jeżeli jest to branża IT najlepiej sprawdzą się gadżety, które przyrządza się w codziennej pracy, np. powerbanki, ładowarki, akcesoria do komputerów. W przypadku gdy event dotyczy, np. branży beauty, mogą to być planery z logo firmy organizującej event, próbki kosmetyczne, gadżety do stylizacji paznokci takie jak pędzle czy opakowania na produkty. Najważniejsze, aby dostosować produkt, pod konkretną branże i odbiorcę tak by po powrocie do domu, mógł z niego ponownie skorzystać.

Powerbank - doskonały gadżet eventowy

Powerbanki to coraz częściej wykorzystywane gadżety reklamowe na eventach. Ich praktyczność i użyteczność sprawiają, że są postrzegane jako cenne prezenty, co może budować pozytywne skojarzenia z marką. Spersonalizowane powerbanki z logo firmy są przenośnymi reklamami, które mogą dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Jeśli powerbank jest wysokiej jakości i ma atrakcyjny design, istnieje większa szansa, że użytkownicy będą o nim mówić i pokazywać go innym. To może generować dodatkową reklamę dla Twojej marki, szczególnie w erze mediów społecznościowych, gdzie zdjęcia i opinie na temat gadżetów mogą łatwo się rozprzestrzeniać. Niosą zysk zarówno dla osoby, która go otrzymała, ale także dla firmy dzięki “cichej” reklamie.

Jakie gadżety marketingowe wybrać na eventy?

Akcesoria biurowe jako gadżety na event

Bez wątpienia każdy z nas korzysta w pracy z długopisu, notatnika, czy wszelkich innych akcesoriów umożliwiających zapisywanie istotnych informacji. Właśnie dlatego, doskonałym gadżetem reklamowym, który sprawdzi się na każdym evencie będzie długopis z logo firmy oraz notes. Podczas eventów, uczestnicy często potrzebują miejsca, gdzie mogą zapisywać ważne informacje, notować inspiracje czy tworzyć listy. Mają potencjał do dalszego upowszechniania marki. Jeśli uczestnicy zabiorą ze sobą te gadżety do swoich miejsc pracy, szkoleń czy spotkań, to logo firmy może być widoczne dla innych osób, co rozszerza zasięg reklamy. Własnie dlatego, akcesoria umożliwiające wykonywanie notatek dobrze sprawdzą się jako gadżet na każdym evencie. 

Podobne artykuły